هتل های خوب مشهد
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل جواهر شرق مشهد

مجموعه هتل جواهر شرق این افتخار را دارد که با ساختاری نو و محیطی زیبا و آرامش بخش و پرسنل مجرب و آموزش دیده در خدمت زائران و مجاوران آقا امام رضا (ع) باشد. هتل جواهر شرق واقع در حاشیه خیابان امام رضا با فاصله ای کوتاه (4 دقیقه) تا بارگاه ملکوتی هشتمین امام شیعیان در آبان 1393 افتتاح شد. این هتل دارای 7 طبقه مشتمل بر 53 باب اتاق است. مسافران تور مشهد میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایید.

رستوران طلا واقع در طبقه ششم هتل جواهر شرق با ظرفیت 100 نفر آماده خدمت رسانی می باشد. این مجموعه با سرآشپز بین المللی، کادری مجرب، دکوراسیون بی نظیر و منوی غذایی متنوع ایرانی، عربی و فرنگی پذیرای میهمانان گرامی تور مشهدمی باشد. (ساعت کاری: صبحانه 7:00 الی 9:00 ، نهار 13:00 الی 15:00 ، شام 20:00 الی 22:00)
کافی شاپ هتل جواهر شرق واقع در نیم طبقه اول با ظرفیت 40 نفر

امکانات هتل جواهر شرق مشهد : لابی ،اینترنت در لابی ،آسانسور ،گشت درون شهری و برون شهری ،کافی شاپ ،نماز خانه ،تاکسی سرویس ،ماهواره ،رستوران ،صبحانه ،خدمات خانه داری ،صندوق امانات اختصاصی

هتل جواهر شرق مشهد

هتل سینور مشهد

تور مشهد هتل سینور

هتل سینور مشهد از هتل های 4 ستاره جدید این شهر مقدس است که سال 1393 افتتاح شد و متشکل از 300 واحد در 22 طبقه می باشد. این هتل در فاصله 1000 متری حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است و با فرودگاه , بازار رضا , مراکز دیدنی مشهد و... فاصله کمی دارد.در تور مشهد بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

تور مشهد هتل سینور

از دیگر امکانات این هتل می توان آرایشگاه زنانه , استخر , سونا , جکوزی , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی هتل , سرویس بهداشتی ایرانی در راهروها ,سالن بدنسازی ,  سالن ماساژ , کافی شاپ 24 ساعته , چندین رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ , رستوران در فضای باز و... اشاره کرد. این هتل می تواند برای اقامت مسافران تور مشهد هتل مناسبی باشد تا از امکانات آن بهره مند شوند و سفر خوشی را تجربه کنند.

 مطالب مرتبط:

هتل سینور مشهد

 

هتل جواهر شرق مشهد

تور مشهد نوروز 95

تور مشهد تعطیلات نوروز 95





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: